معرفي وبلاگ هاي ورزشي معرفي وبلاگ هاي ورزشي .

معرفي وبلاگ هاي ورزشي

پخش لوازم ورزشي|تيشرت ورزشي|پيراهن شلوار ورزشي

در اين مقاله اطلاعات فروشگاه هاي پخش لوازم ورزشي، تيشرت ورزشي و پيراهن شلوار ورزشي داده مي‌شود.اگر به دنبال خريد تيشرت ورزشي و پيراهن شلوار ورزشي هستيد و ميخواهيد فروشگاه پخش لوازم ورزشي را پيدا كنيد، ادامه اين مقاله را از دست ندهيد.

پخش لوازم ورزشي
فروشگاه هاي مختلفي وجود دارند كه پخش لوازم ورزشي را به عهده گرفته اند اما نميتوان به همه آن ها اعتماد كرد و سفارش محصول داد.اسپرت مال با غربال فروشگاه هاي پخش لوازم ورزشي بهترين ها را براي مشتريان عزير پيدا كرده است.

اگر شما مغازه فروش لوازم ورزشي و يا حتي يك صفحه پر بازديد در اينستاگرام و يا يك كانال با تعداد عضو بالا در تلگرام داريد حتما در جريان هستيد كه تامين جنس براي يك فروشگاه ورزشي كاري بسيار مشكل و طاقت فرسايي است.

تنوع بسيار بالاي كالاهاي ورزشي براي ورزشهاي مختلف و نيز سلايق بسيار متفاوت خريداران كسب و كار فروشگاه ورزشي را با هر كسب و كار ديگري متفاوت مي كند و باعث ميگردد راه اندازي و اداره يك فروشگاه لوازم ورزشي كار هر كسي نباشد. اما از آن بدتر اينكه تامين كننده هر كالا متفاوت بوده و شما بايد براي هر ورزش با يك فرد يا شركت در ارتباط باشيد و چون تامين كنندگان و واردكنندگان دست اول را نمي شناسيد باعث خواهد شد تا شما قيد بسياري از كالاها و ورزشها را بزنيد همچنين براي خريد هر كالايي تامين كننده كالا براي ارائه قيمت مناسب از شما يك حداقل تعداد سفارش مي خواهد مثلا براي هر كالا يك كارتن! مي توانيد تصور كنيد چه سرمايه اي از شما براي راه اندازي تنها يك ورزش خواهد گرفت؟!

اما در اسپرت مال به راحتي ميتوانيد فروشگاه هاي ورزشي و پخش لوازم ورزشي را بيابيد.

 

تيشرت ورزشي
خريد اينترنتي تي شرت و پولوشرت ورزشي آستين بلند و كوتاه مردانه
بسياري از ما به استايل‌هاي كژوال و اسپرت علاقه داريم و ترجيح مي‌دهيم در اغلب روزها و به جز موقعيت‌هاي خاص به اين سبك لباس بپوشيم، اما براي خوش پوش بودن ضمن راحت و ساده لباس پوشيدن بايد فرق استايل‌هاي كژوال، اسپرت و ورزشي را بدانيم. تشخيص ميان كژوال و اسپرت چندان سخت نيست، چون آيتم‌هاي مورد استفاده در طراحي متفاوت هستند؛ مثلا در يك ست كژوال مي‌توان از پيراهن مردانه غير كلاسيك استفاده كرد، ولي در ست اسپرت هيچ مدل پيراهن مردانه جايي ندارد. تفكيك ميان ست اسپرت و ورزشي هم سخت نيست، به شرط اين كه ويژگي لباس‌هاي ورزشي مردانه و زنانه را بدانيد. لباس‌هاي ورزشي بايد ويژگي‌هايي داشته باشد كه نه فقط در شرايط عادي، بلكه در زمان حركت‌هاي مختلف ورزشي راحتي ورزشكار را تضمين كنند. به همين دليل از مواد اوليه متفاوتي براي دوخت لباس‌هاي ورزشي و مهم‌تر از همه تي شرت و پولوشرت ورزشي مردانه استفاده مي‌شود. 
براي خريد تيشرت ورزشي روي لينك كليك كنيد.

 

پيراهن شلوار ورزشي
خريد پيراهن شلوار ورزشي از اسپرت مال را دنبال كنيد.

 

گرمكن و ست ورزشي مردانه
استايل روزمره افراد از لباس‌هاي رسمي به لباس‌هاي هرچه اسپرت‌تر تغييريافته است. در گذشته تمامي زنان و مردان در فعاليت‌هاي روزمره مانند خريد و كار از استايل‌هاي رسمي‌تري استفاده مي‌كردند كه براي آن‌ها زمان زيادي نيز صرف ‌مي‌شد؛ اما امروزه زمان كافي براي صرف كردن در زمينه انتخاب و پوشيدن لباس‌هاي رسمي وجود ندارد؛ بنابراين مد و فشن به سمت استايل‌هاي اسپرت و كژوالي كشيده شده است. يكي از لباس‌هايي كه امروزه بر تن بسياري از زنان و مردان مشاهده مي‌كنيد، لباس‌هاي ورزشي مي‌باشند. گرچه لباس‌هاي ورزشي براي فعاليت‌هاي ورزشي در طول روز طراحي‌شده‌اند؛ اما آن‌ها را براي استفاده روزمره هم مي شود در نظر داشت.


لباس‌هاي ورزشي از جمله لباس‌هايي هستند كه شما هم براي زمان ورزش و هم براي استفاده روزانه مي‌توانيد از آنها بهره ببريد. اين نوع لباس در بين آقايان و به‌ويژه جوانان بسيار محبوب است. اگر از اين لباس‌ها براي استايل روزانه خود استفاده نمي‌كنيد حتماً در زمان ورزش از آن‌ها بهره ببريد، زيرا اين لباس‌ها با توجه به نوع طراحي و جنسي كه دارند فعاليت‌هاي شما را آسان نموده، در زمان ورزش جريان هواي مناسبي به بدن شما رسانده و دماي بدن شما را تنظيم مي‌نمايد.

 

 انواع گرمكن ورزشي مردانه
لباس‌هاي ورزشي مردانه از چند جز اصلي مانند تي‌شرت، شلوار گرمكن، شلوارك و گرمكن يا كاپشن ورزشي تشكيل مي‌شوند. شما مي‌توانيد هم به‌صورت تك و هم به‌صورت ست اين لباس‌ها را تهيه نماييد. ست‌هاي ورزشي شامل تي‌شرت و شلوارك، تي‌شرت و شلوار گرمكن، گرمكن و شلوار مي‌باشند. جنس اين لباس‌ها به صورتي است كه از تعريق زياد بدن جلوگيري كرده و گردش هواي مناسبي ايجاد مي‌كنند. جنس پارچه استفاده‌شده در اين لباس‌ها معمولاً پلي استر بوده اما در برخي از لباس‌ها از پارچه‌هاي نخ كتان نيز استفاده‌شده است.


برندهاي توليد كننده گرمكن و ست ورزشي مردانه
در زمينه لباس‌هاي ورزشي برندهاي مطرح جهاني مانند آديداس، ريباك، نايك، در زمينه توليد لباس ورزشي فعال مي‌باشند. در كشورمان نيز برندهايي مانند سياوود، ديار، هاليدي، رويين تن پوش و ... توليد كننده اين محصولات هستند.


خريد اينترنتي بهترين انواع ست گرمكن ورزشي مردانه
اسپرت مال با جديدترين كالكشن هاي برندهاي مطرح ايراني و خارجي به شما امكان انتخاب و مقايسه بين هزاران مدل گرمكن ورزشي مردانه را مي دهد و شما مي توانيد با فيلترهايي مانند قيمت و برند خريدي هوشمندانه و آسان داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۰:۲۹ توسط:حامد اشرفي موضوع: نظرات (0)

توليدي هاي لوازم ورزشي در اسپرت مال

پيراهن شلوار ورزشي، توليدي لباس ورزشي منيريه و توليدي هاي لوازم ورزشي كل ايران در اسپرت مال را ببينيد.

***************

پيراهن شلوار ورزشي


پيراهن شلوار ورزشي براي تمامي ورزشكاران در هر ورزشي نياز است.براي خريد پيراهن شلوار ورزشي بصورت عمده، مي‌توانيد با توليدي هاي موجود در اسپرت مال تماس بگيريد و بهترين توليدي هاي ورزشي براي خريد را انتخاب كنيد.پيراهن شلوار ورزشي

لباس هاي ورزشي نخ و پنبه كه جزو الياف هاي طبيعي هستند، سبك بوده و به راحتي رطوبت را جذب و از بدن دفع مي كنند. پس لباسهاي مناسبي براي ورزش هستند. الياف هاي مصنوعي مانند نايلون، با اينكه سبك و راحت اند ولي قدرت جذب رطوبت را ندارند و سبب مشكلات پوستي مي شوند. چنانچه تصميم به تهيه لباس ورزشي با الياف مصنوعي را داريد، پيش از خريد توجه كنيد كه آستر آن از جنس  نخ يا ديگر الياف هاي طبيعي باشد تا از صدمه به پوست پيشگيري كند.

 

توليدي لباس ورزشي منيريه


در اسپرت مال توليدي هاي لباس ورزشي منيريه نيز معرفي ميشوند.اسپرت مال با انواع توليدي هاي ورزشي ارتباط داشته و بهترين توليدي را براي شما پيدا كرده است.براي بازديد از توليدي لباس ورزشي منيريه روي لينك كليك كنيد.

۳ فاكتور اساسي براي خريد بهترين لباس ورزشي به شرح زير است :
- رطوبت را جذب كند‌

- مانع از به وجود آمدن‌ بوي بد‌ د‌ر بد‌ن شود‌

- د‌ر طول تمرين شما را خنك نگه د‌ارد‌

 

 

 

معرفي توليدي هاي لباس ورزشي كل ايران در اسپرت مال


اسپرت مال، تمامي توليد كنندگان برتر لوازم ورزشي ايران را براي شما عزيزان دسته بندي كرده تا با خيال راحت بهترين توليدي لوازم ورزشي را پيدا كرده و خريد خود را از آن ها انجام دهيد.براي مشاهده توليدي هاي لوازم ورزشي روي لينك توليدي هاي لباس ورزشي كليك كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۶:۲۹ توسط:حامد اشرفي موضوع: نظرات (0)

شركت اسپاد ايرانيان | توليد كننده و تجهيز كننده انواع كفپوش هاي ورزشي در ايران

شركت پوشش گستر اسپاد ايرانيان داراي سابقه ي درخشان در زمينه توليد كفپوش و تجهيز بيش از ۵۰۰ سالن ورزشي در سطح كشور و صادرات در حاشيه ي خليج فارس در ۱۰ سال اخير مي باشد.
برخي از سوابق اين شركت ب شرح ذيل مي باشد:

دانشگاه هاي علوم پزشكي
وزارت ورزش و جوانان
آموزش و پرورش
تربيت بدني
دانشگاه ها
شهرداري
سپاه
از جمله فعاليت هاي شركت شامل توليد انواع كفپوش هاي خانگي ، ورزشي و صنعتي ، سازه هاي فلزي ، اعم از تيردروازه ، انواع پايه بسكتبال ، ميله واليبال ، نيمكت ذخيره و …. مي باشد.

 

شركت پوشش گستر اسپاد ايرانيان
شركت پوشش گستر اسپاد ايرانيان با نام تجاري اسپاد فعاليت خود را در سالي كه به نام “توليد، پشتيباني ها، مانع زدايي ها” نامگذاري شده بود با هدف ارتقاي سطح كيفيت مجموعه هاي ورزشي و حمايت از توليد داخلي در حوزه ورزش كشور، با مديريت خانم مريم خاني فرد كه تجربه هدايت پروژه هاي موفق توليد كفپوش و لوازم ورزشي را در كارنامه خود دارد آغاز نمود.
اين شركت با توجه به نياز كشور به توليد كفپوش مرغوب براي سالن هاي چند منظوره، با تكيه بر تجارب و موفقيت هاي گذشته تيم مديريتي خود و با رفع نقاط ضعف كفپوش هاي موجود، اقدام به طراحي و توليد كفپوش استاندارد و با كيفيت مناسب سالن هاي چند منظوره و مجموعه هاي ورزشي نموده است.

 

اين شركت از همان ابتدا در كنار توليد و اجراي كفپوش سالن هاي چند منظوره و با توجه به نياز سالن هاي ورزشي به لوازم و توليدات استاندارد و با كيفيت، در زمينه تجهيز اماكن ورزشي و همچنين طراحي و اجراي ترمو وود نيز اقدام به فعاليت نموده است.
شركت در نظر دارد با استفاده از دانش، تخصص و تجربه تيم مديريتي خود در راستاي توليد انواع كفپوش و تجهيزات ورزشي استاندارد روز دنيا و با قيمت مناسب جهت ارائه به جامعه ورزش كشور قدم بردارد.

شركت پوشش گستر اسپاد ايرانيان داراي سابقه ي درخشان در زمينه توليد كفپوش و تجهيز بيش از ۵۰۰ سالن ورزشي در سطح كشور و صادرات در حاشيه ي خليج فارس در ۱۰ سال اخير مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۹:۳۴ توسط:حامد اشرفي موضوع: نظرات (0)